افزايش فالوور اينستاگرام

تبليغ به صورت هدفمند در تلگرام جهت افزايش در آمد

افزايش فالوور اينستاگرام

۲۵ بازديد

فزايش فالوور اينستاگرام

در حال حاضر بهترين روس افزايش فالوور هدفمند و واقعي ، استفاده از اكشن هاي خود اينستاگرام است يعني فالوو كردن لايك كردن و كامنت گذاشتن .فالوو و آنفالوو كردن به صورت دستي در اينستاگرام بسيار زمان بر است و علاوه بر اينكه وقت شما رو مي گيرد در آخر هم به علت محدوديت هاي اينستاگرام و بلاك شدن هاي مدام نتيجه مطلوب حاصل نمي شود ما براي اين كار به شما نرم افزاري معرفي مي كنيم كه به صورت هدفمند و با زمانبندي كه از طرف شما تعيين مي شود اقدام به فالوو كردن لايك كردن و يا كامنت گذاشتن مي كند اينجوري هم در وقت صرفه جويي مي شود و هم اينكه احتمال بلاك شدن به صفر مي رسد.

روش انجام كار

١- شما مي توانيد نسبت به بيزينس و كار خود پيج هايي رو شناسايي كنيد و نام آنها را به نرم افزار اعلام كنيد نرم افزار هم با فاصله زماني مشخص شروع به فالوو ،لايك كردن ويا كامنت گذاشتن براي كاربرهاي پيج هدف شما مي كند و به اين صورت افراد با شما و كار شما آشنا شده و اقدام به فالوو كردن شما مي كنند (توجه امكان آنفالوو كردن افراد هم در اين نرم افزار وجود دارد)

٢- شما مي توانيد به جاي اسم پيج به نرم افزار لينك يك عكس بدهيد و نرم افزار كاربرهايي رو كه اين عكس رو لايك كردن رو براي شما فالوو لايك و يا براي آنها كامنت بزارد.

٣- شما مي توانيد نسبت به يك منطقه خاص افراد رو جمع آوري كنيد.

٤- هشتگ ها هم نقش مهمي در شناسايي كسب و كار دارد شما مي توانيد عكس هايي كه يك هشتگ خاص دارند رو جمع آوري كرده و اقدام به فالوو ، لايك و ... كنيد.

از مزيت هاي اين نرم افزار محدود نبودن مدت استفاده و همچنين قالبيت استفاده چندين اكانت اينستاگرامي بر روي نرم افزار است. همچنين تيم ايران ممبر براي راحتي شما اقدام به ساخت ويديو آموزشي از ابتدايي ترين مرحله (نصب)تا پيشرفته ترين امكانات نموده تا سما به راحتي و با خيال راحت به استفاده از اين نرم افزار بپردازيد

براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره 09386499028 تماس حاصل بفرماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.