تبليغات در تلگرام | ثبت كانال و گروه

تبليغ به صورت هدفمند در تلگرام جهت افزايش در آمد

افزايش فالوور اينستاگرام

۱۵ بازديد

فزايش فالوور اينستاگرام

در حال حاضر بهترين روس افزايش فالوور هدفمند و واقعي ، استفاده از اكشن هاي خود اينستاگرام است يعني فالوو كردن لايك كردن و كامنت گذاشتن .فالوو و آنفالوو كردن به صورت دستي در اينستاگرام بسيار زمان بر است و علاوه بر اينكه وقت شما رو مي گيرد در آخر هم به علت محدوديت هاي اينستاگرام و بلاك شدن هاي مدام نتيجه مطلوب حاصل نمي شود ما براي اين كار به شما نرم افزاري معرفي مي كنيم كه به صورت هدفمند و با زمانبندي كه از طرف شما تعيين مي شود اقدام به فالوو كردن لايك كردن و يا كامنت گذاشتن مي كند اينجوري هم در وقت صرفه جويي مي شود و هم اينكه احتمال بلاك شدن به صفر مي رسد.

روش انجام كار

١- شما مي توانيد نسبت به بيزينس و كار خود پيج هايي رو شناسايي كنيد و نام آنها را به نرم افزار اعلام كنيد نرم افزار هم با فاصله زماني مشخص شروع به فالوو ،لايك كردن ويا كامنت گذاشتن براي كاربرهاي پيج هدف شما مي كند و به اين صورت افراد با شما و كار شما آشنا شده و اقدام به فالوو كردن شما مي كنند (توجه امكان آنفالوو كردن افراد هم در اين نرم افزار وجود دارد)

٢- شما مي توانيد به جاي اسم پيج به نرم افزار لينك يك عكس بدهيد و نرم افزار كاربرهايي رو كه اين عكس رو لايك كردن رو براي شما فالوو لايك و يا براي آنها كامنت بزارد.

٣- شما مي توانيد نسبت به يك منطقه خاص افراد رو جمع آوري كنيد.

٤- هشتگ ها هم نقش مهمي در شناسايي كسب و كار دارد شما مي توانيد عكس هايي كه يك هشتگ خاص دارند رو جمع آوري كرده و اقدام به فالوو ، لايك و ... كنيد.

از مزيت هاي اين نرم افزار محدود نبودن مدت استفاده و همچنين قالبيت استفاده چندين اكانت اينستاگرامي بر روي نرم افزار است. همچنين تيم ايران ممبر براي راحتي شما اقدام به ساخت ويديو آموزشي از ابتدايي ترين مرحله (نصب)تا پيشرفته ترين امكانات نموده تا سما به راحتي و با خيال راحت به استفاده از اين نرم افزار بپردازيد

براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره 09386499028 تماس حاصل بفرماييد

روش هاي افزايش ممبر كانال تلگرام

۱۳ بازديد

كانال تلگرام

آپديت اسفند ماه ۹۶  اضافه شد

از زماني كه كانال ها توسط تلگرام ارائه گرديدند به دنبال آن كانال هاي زيادي با موضوعات مختلف توسط كاربران ايجاد شدند و از اين رو براي مديران كانال ها موضوعي كه پيش مي آيد اين است كه چطور بتوانند تعداد اعضاء كانال را افزايش بدهند. خب برطبق معمول هميشه افراد به دنبال راحت ترين راه مي گردند و به اين فكرهستند كه راه صد ساله را يك شبه طي كنند و اعضاء كانال را افزايش دهند كه متاسفانه اين كار در تلگرام امكان پذير نيست.

كسي كه مالك و سازنده كانال است به عنوان مدير اصلي مي تواند در ابتداي ساخت كانال تا ۲۰۰ نفر از مخاطبين دوجانبه يعني مخاطبيني كه هم شما شماره آنها را داشته باشيد وهم آنها نيز شماره شما را داشته باشند را به كانال اضافه كند. اين عمل براي اين در كانال در اختيار مدير گذاشته مي شود كه در استارت كار و شروع فعاليت كانال رشد كانال سرعت بيشتري پيدا بكند. اما خب مشكل بزرگ اين روش اين است كه عضويت افراد بدون اطلاع و جلب رضايت آنها صورت مي گيرد و ممكن است باعث ناراحتي و به طبع ترك كانال توسط آنها شود.
خيلي از دوستان از من سوال مي كنند كه مثلاً چطور ميتوان يك ليست شماره (مثل فايل اكسل، متني و …) را وارد اعضاء كانال كنيم؟ يا مثلاً چطور مي شود بيشتر از ۲۰۰ نفر را به كانال اضافه كنيم؟ و سوالاتي از اين دست. بايد به عرض همه دوستاني كه اين سوال ها را دارند برسانم كه مي توان فقط و فقط ۲۰۰ نفر از مخاطبين Mutual را به كانال اضافه كرد. اضافه كردن بيشتر از ۲۰۰ نفر به ليست شماره و يا مخاطب بيشتر توسط مدير فعلاً امكان پذير نيست وممكن است در ورژن هاي بعدي تلگرام چنين قابليت هايي به آن اضافه شود كه بنظر دور از انتظار مي رسد.

 

چگونه اعضاء كانال خود را در تلگرام افزايش دهيم؟

 

۱- توليد محتواي مناسب و ارزشمند
اگر ميخواهيد مخاطبان را به كانا خود جذب كنيد بهترين راه جذب مخاطبين ارائه وتوليد مطالب ارزشمند است طوري كه مخاطبين فعلي كانال تشويق شوند تا اقدام كنند به پخش و نشر كانال شما در گروه هاي ديگري كه در آنها عضو هستند و افرادي كه در آن گروه ها عضو هستند با ديدن مطالب بازنشر شده از كانال شما و پسنديدن آن به عضويت در كانال شما تشويق شوند. براي اين منظور توجه به توصيه هاي زير مي تواند مفيد باشد:
۱٫ مورد اولي كه خيلي مهم است بايد تصوير لوگو و توضيحات (Description) مناسبي براي كانال خود انتخاب كنيد.
۲٫ نكته ي دوم بايد حتمادر انتهاي هر پستي كه در كانال منتشر مي كنيد شناسه (ID, Username) كانال يا URL (لينك) آن را قراردهيد تا اگر كه پست هاي كانال توسط اعضاء در گروههاي ديگرفوروارد ميشوند لينك كانال هم فرستاده شود.
۳٫ نكته سوم آن است كه اگر در گروههايي عضو هستيد مي توانيد مطالب كانالتان را همراه با لينك زير آن در گروهها منتشر (Forward) كنيد تا توسط اعضاء گروه ها دست به دست شود. اين كار شما يكي از موثرترين راه ها مي باشد. البته اين را بدانيد و بياد داشته باشيد كه در تبليغ كانال ها حتما از عكس و تصوير و لينك دعوت استفاده كنيد.

۲- تبليغ كانال در رسانه هاي ديگر
يكي از راه هاي تاثير گذار ديگر كه مي تواند نقش مهمي در افزايش اعضاء كانال داشته باشد منتشر كردن اطلاعات و نشاني URL كانال در وب سايت هاي اينترنتي است. براي اينكار شما مي توانيد در گوگل جستجو كرده وبه پيدا كردن وب سايت هايي كه در آن جا ليست كانال هاي تلگرام را به اشتراك مي گذارند اقدام كنيد و درنهايت اقدام به به اشتراك گذاري اطلاعات كانال خود كنيد مثلاً بصورت ارسال نظر (Comment) و …
همچنين راه ديگر استفاده از ديگر شبكه هاي اجتماعي مثل فيسبوك، گوگل پلاس، لاين و … نيز مي تواند مفيد باشد.

۳- موضوع و هدف مناسب
اولا كه بايد هدف خود از ساخت كانال را مشخص كنيد و به دنبال آن به هيچ عنوان بعد از مدتي لينك و موضوع كانال و تغيير ندهيد، و همچنين بايد سعي كنيد مطالبي را كه مرتبط با نام و پيشينه كانال هستند منتشر كنيد تا از ريزش اعضاء جلوگيري شود. به طور مثال اگر در كانالي كه از اسم و توضيحات آن برمي آيد كه يك كانال علمي باشد اگر مطلب طنز يا سياسي ارسال شود امكان دارد بعضي از اعضاء از اين موضوع خوششان نيايد و كانال را ترك كنند.
همچنين موضوع كانال خود خيلي تاثير گذار است و نقش مهمي در آينده آن دارد. مثلا موضوعات كانال هايي كه حالت سرگرمي دارند و يا حاوي مطالب طنز هستند بهتر از كانالهاي تجاري، علمي و … در جذب اعضا موفق هستند.
۴- نگه داشتن عضو مهمتر از جذب عضو جديد

موضوع ديگري كه بسيا راهميت دارد حفظ اعضاء كانال دراست. يعني شما بايد بتوانيد دركانال جاذبه اي ايجاد كنيد كه اگر عضو جديدي به وارد شد به ماندن در كانال تشويق شود نعه براي ترك كردن آن. در همه كانال ها همواره جذب عضو وجود دارد اما در بسياري از آنها ريزش اعضاء به قدري است كه نه تنها رشدي در تعداد اعضاء ديده نمي شود بلكه كاهش در تعداد اعضاء قابل لمس مي شود. دليل ريزش آن هم اين است كه يا موضوعات جذابي ندارد يا تبليغات انجام مي شود به طور خلاصه مطالب مفيد و جذابي براي مخاطبانتان نداريد.

۵- كار تيمي

قابليت ديگري كه كانال تلگرام دارد آن است كه چند مدير (Admin) انتخاب كنيد، اگر كه افراد مورد اعتمادي ميشناسيد مي توانيد آنها را ادمين كنيد تا در انتشار مطالب كانال به شما كمك كنند. اگر كه مطالب با كيفيت توليد كنيد بطبع احتمال انتشار آنها در ديگر گروهها و جذب عضو بالاتر خواهد رفت. البته اين نكته را نيز در نظر داشته باشيد كه ادمين هاي كانال نبايد زياد باشند چون ممكن است از آن طرف بام بيوفتيد و اگرتوليد محتوا زياد شودنتيجه ي عكس مي دهد عده اي از اعضاء بدليل عدم وقت براي چك كردن همه آنها كانال را ترك كنند.
موضوع ديگر اينكه اگر كانال شما چند مديريتي مي باشد حتما با هماهنگ باشيد تايك مدير آنلاين داشته باشيد. همچنين با يكديگر همفكر شده و مشورت كنيد و تبادل ايده و اطلاعات داشته باشيد تا بتوانيد مطالب بهتر و ارزشمندتري منتشر كنيد.( نمونه بسبار خوب از اين كار تيمي ميتوان در كانال كاف يكي از كانال هاي معروف تلگرام مشاهده كنيد )

۶- تبادل لينك با ديگر كانال ها بخصوص كانال هاي پربازديد

راه ديگري كه مي تواند خيلي موثر واقع شود و سريعا به رشد اعضاء كانال تان كمك كند تبليغ كردن در كانال هايي كه پر مخاطب هستند مي باشد شما در خود تلگرام مي توانيد اينكار را به دو روش تبليغ متقابل و تبليغ پولي انجام دهيد.
در روش اول يعني تبليغ متقابل (كه به مبادله لينك هم معروف است) شما مي توانيد با مدير كانال ديگري بر سر اين موضوع به توافق برسيد كه كه شما تبليغ كانال وي را در كانال خود قرار دهيد و در عوض وي نيز كانال شما را در كانال خود تبليغ كند كاري كه اين روزها در بسياري از كانال ها مشاهده مي كنيد. البته هر دو كانال طرفين معمولا با تعداد اعضاء برابر تبادل لينك را انجام مي دهند.
مورد ديگر اينكه تبادل لينك در يك دوره ابتدائي جذابيت دارد ولي اگر بيش از اندازه از آن استفاده شود باعث افت كيفيت كانال و خود دليلي براي ترك كانال توسط اعضاء مي شود. سعي كنيد اين تبادل يا تبليغات كانال ديگر را به طور مداوم انجام ندهيد مثلا در روز يك يا نهايتاً دوبار اينكار را انجام دهيد.زيرا مخاطبان شما خسته و كانا ل را ترك مي كنند.
در روش دوم كه مختص كانال هاي با اعضاء بالاي ۱۰۰ هزار نفر است مديران كانال با دريافت مبالغي اقدام به تبليغ كانال شما در كانال خود خواهند كرد.

۷- موارد مهم ديگر

لينك كانال را كوتاه و با معني انتخاب كنيد تا كاربران براي به خاطر سپردن آن راحت باشند و در تايپ آن مشكلي نداشته باشند. هرچند كه الان انتخاب شناسه مناسب بدليل وجود زياد كانال ها كار سختي شده است.
نكته ي ديگر مديريت ارسال مطالب را بر اساس يك زمانبندي مشخص شده براي انتشار مطالب است مثلا جوري نباشد كه در يك ساعت ۱۰۰ مطلب منتشر كنيد و در بقيه روز هيچ مطلبي منتشر نكنيد.
از تكرار مطالب دركانال بپرهيزيد چرا كه باعث افت جذابيت كانال مي شود.
سعي كنيد حتماً نوع كانال عمومي باشد، هر كاربر مي تواند ۴ كانال عمومي (Public) داشته باشد. زيرا كانال هاي عمومي در نتايج جستجو كاربران نمايش داده مي شوند و اين خود مي تواند يكي از راه هاي جذب عضو باشد.

 

آپديت اسفند ماه ۹۶ : سلام دوستان خيلي از افرادي كه ما تماس ميگيرفتند علاوه بر اين روش هاي گفته شده در بالا روش هاي ديگه را ميخواستند بدونند در اين پست سعي ميكنم چند مورد ديگه از مواردي كه باعث افزايش ممبر ميشود انجام بديد 

۸ –  سعي كنيد در گروه هاي تبليغاتي عضو شويد و هر بار پست گداشتيد پست هاي خودتون در اين گروه هاي تبليغاتي ارسال كنيد همچنين گروه هاي در زمينه كاري خودتون پيدا كنيد و حتما در اين گروه ها نيز پست هاي خودتون ارسال كنيد به طرز قابل توجهي ميتونيد بازديد ها ي پست هاي خودتون افزايش بديد و تا حدودي هم به ممبر هاي شما افروده ميشود اين روش يكي از بهترين راه هاي رايگان است

۹ – حتما در كانال تلگرام خودتون يه مسابقه راه بيندازيد حتما اين كار خيلي در انتشار مطالب شما كمك ميكند و باعث ميشود كه به طرز بسيار فوق العاده ايي پست هاتون انتشار يابد اين روش يكي ار روش هاي جديدي است كه در كانال هاي خصوصا شركتي در حال انجام است

۱۰ – تبادل با كانال هايي كه هم تعداد شما ممبر دارند فراموش نكنيد البته تعداد بازديد هايپست هاي كانال مقابل را در نظر بگيريد تا اگر كانال مقابل از ممبر فيك استفاده ميكند متوجه شويد و تبادل با كانال مورد نظر انجام ندهيد

۱۱ – كانال خودتون ميتونيد از طريق سايت ما تبليغ كنيد به صورت رايگان ميتونيد در قسمت ثبت كانال جديد كانال خودتون ثبت كنيد همجينين سايت ما به صورت تخصصي كانال هاي تلگرام از طريق نوتيفيكيشن و نوتيفيكيشن تضميني تبليغ ميكند كه به صورت فوق العاده ميتونيد تاثير افزايش ممبر بر بازديد ها فروش خود  در كانال بعد از تبليغ احساس كنيد از لينك زير مي تونيد اطلاعات بيشتر كسب كنيد

۱۲ –  حدود ۲ سال از فعاليت تلگرام در ايران ميگذرد در ابتدا كه امكان وجود كانال در تلگرام ايجاد شد كانال هايي كه در تلگرام با موضوع طنز به وجود آمده بودند به سرعت توانستند كه در اين پيام رسان به محبوبيت بالايي برسند به طوري كه بسياري از اين كانال ها بدون حتي تبليغي توانستند اعضاي كانال شان را از ۵۰۰ هزار نفر بالاتر ببرند اما ديگر بعد از دو سال رشد سريع در تلگرام به صورت قبل نيست و دليل آن هم تعداد زياد كانال هاي مشابه با مطالب مشابه است اما هنوز ميشود در تلگرام سريع رشد كرد و تنها يك عامل است كه باعث اين كار ميشود و آن هم نوآوري است . خلاقيت و نوآوري در صورتي كه حتي موضوع كانال شما ببسيار هم تكراري باشد موثر است و  به راحتي كانال شما عضو ميگيرد و معروف ميشود.

در تمام زمينه هاي كانال ها ميتوان نوآور بود و خلاقيت داشت چه شما كانال فروشگاهي داشته باشيد و چه شما كانال طنز و يا … در صورتي اين عامل را رعايت كنيد بسيار سريع تر از آنچه انتظار داريد پيشرفت ميكنيد

 

 منبغ : روش هاي افزايش ممبر

۶۹۵

روش ساخت لينك جوين كانال در آيفون

۱۳ بازديد

روش ساخت لينك جوين كانال در آيفون

 

سلام دوستان اميدوارم كه حالتون خوب باشه عزيزاني كه براي تبليغات در تلگرام  با ما تماس ميگيرفتند جهت تبليغات كانالشان ما نياز به لينك جوين كانال آن ها داشتيم در اندرويد به سادگي

اين امكان وجود دارد و تغيير كانال از عمومي به خصوصي به راحتي انجام ميشود ولي درآيفون آيكون مشخصي وجود نداره و باعث سر درگمي افراد براي ساخت لينك جوين ميشه در اين پست اختصاصي روش ساخت لينك جوين در آيفون توضيح ميديم

 

قدم اول اين كه شما بايد به تنظيمات كانال تون برويد در قسمت edit و در قسمت لينك links جايي كه ميتونيد لينك كانال خودتون تغيير بدهيد وارد شويد

 

سپس بايد هر لينكي را كه گذاشته ايد را پاك كنيد و بر روي گزنيه save  كليك كنيد

 

 

به اين صورت كانال شما الان به حالت خصوصي در امده است ولينك جوين دارد همين طور كه مشاهده ميكنيد گزنيه اي براي تغيير به حالت خصوصي براي ساخت لينك جوين وجود ندارد ولي با اين ترفند شما ميتونيد كانال خودتون خصوصي كنيد

 

اما براي فهميدن لينك جوين كانال ميتونيد به قسمت edit بازگرديد و بر روي گزنيه members  كليك  كنيد در اين قسمت ۲۰۰ تا از ممبر هاي كانال شما به صورت رندوم نمايش ميدهد

 

اين يكي از قانون هاي پيام رسان تلگرام است كه اگر شما ۱ ميليون هم عضو داشته باشيد تنها ۲۰۰ نفر از آن ها به صورت رندوم مشاهده ميكنيد خب در اين قسمت در بالاي ليست ممبر ها ۲ گزنيه وجود دارد بر روي invite via link  كليك كنيد

 

 

در اينجا لينك جوين كانال شما ساخته ميشود از اين قسمت به راحتي ميتوانيد لينك كپي كرده و استفاده كنيد بعد از اين كه لينك جوين را گرفتيد

 

 

ميتونيد در قسمت links  برويد و دوباره لينك قبلي خودتان را در اين قسمت بزاريد تا كانال شما عمومي شود و لينك قبلي شما كار كند

 

سوالات رايج تلگرام

۱۹ بازديد

در ۱ سالي كه سايت سي تلگرام ايجاد شده است هميشه عزيزاني كه براي تبليغات كانال خودشون در تلگرام با ما تماس ميگرفتند سوالاتي نيز درباره اين پيام رسان داشتند ما در اين پست قصد داريم برخي از نكات و همچنين ترفند هاي تلگرام آموزش دهيم با ما همراه باشيد

  1. سوالي خيلي از افراد از ما ميپرسيدن اين بود كه چرا ليست ممبر هاي ما در كانال تنها حدود ۲۰۰ ممبر را نشان ميدهد در پاسخ به اين سوال بايد بگيم كه اين يكي از اساس برنامه تلگرام است و شما كانالتان به هر ميزاني اعضا هم داسته باشد تنها حدود ۲۰۰ نفر از اعضاي گانال شما مشخص مي شوند
  2. يكي ديگه از سوالاتي كه خيلي از افراد از ما ميپرسيدن درباره اضافه كردن افراد به كانال بود شما براي انجام اين كار محدوديت داريد و تنها روزي ۲۰ تا ۳۰ نفر مي توانيد به كانالتون اضافه كنيد وكلا هم ۲۰۰ نفر با اين روش بيشتر به كانالتون نميتونيد اضافه كنيد

۳٫ تنها سازنده كانال امكان اضافه كردن اعضا به كانال دارد و اگر حتي شما يكي از ادمين هاي كانال باشيد اجازه اضافه كردن عضو به كانال نداريد
۴٫ شما مي توانيد كانال تون در حالت عمومي قرار دهيد در حالي كه لينك خصوصي كانالتون در اختيار داشته باشيد براي آموزش ساخت لينك جوين به اين لينك مراجعه كنيد

اين پست به مرور زمان آپديت ميشود شما عزيزان ميتوانيد سوالات خودتان  در ارتباط با تبليغات در تلگرام را در زير همين مطلب و در قسمت ديدگاه ها بپرسيد